havannasmamma

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av daniela - 3 februari 2011 20:00

Stressad över skolan, har knappt hunnit med nåt den här veckan. behöver boken för att göra en uppgift, sen är jag klar, ska bara läsa in mig på dom olika epokerna boken behandlar oxå. Men det går ju inte på en kväll att läsa en lång roman.


Nu till rubriken. Var iväg och fönyade mitt träningskort idag, samtidigt passade jag på att bada med Havanna medan C tog ett spinningpass. Jätte mysigt =)

Imorgon har jag bokat in mig på mitt första dynamisk yoga-pass! Ska bli hur kul som helst! Perfekt innan jobbet med lite yoga. 

Har dessutom satt ihop mitt första riktiga träningsschema ever med hjälp av Iform! Det innebär 3 olika faser med 4 veckor i varje fas. Ska bli riktigt spännande att se resultaten. på måndag börjar jag med första passet förhoppningsvis. 

Ska iväg och skaffa mig en pulsklocka så C kan hjälpa mig att mäta min maxpuls bara, så jag kan anpassa konditionsträningen efter förbränningsstyrka. Har mätt maxpulsen förut, men jag har glömt bort resultatet... Jag kommer iaf ihåg hur man mäter den, alltid nåt! =)

Av daniela - 3 februari 2011 08:42

God morgon! Lite glest med inlägg igår, men jag hade fullt upp! Var i skolan på förmiddagen till kl 13. Skulle till bibblan sen och låna en roman från romantiken eller upplysningen. Jag letade och letade. Biblotekarien sa att jag kom i en dålig tid. Dom hade haft över 50 (!) elever som skulle låna såna romaner. Och så jäkla många finns det inte. Så det sket sig ganska rejält. Jag som ska ha läst ut den tills på söndag och gjort en stor uppgift tillsammans med den. Plus jobb i helgen. Det lär inte fungera alls.


Havanna är hemma idag, hon var dålig i magen igår eftermiddag på dagis, dom trodde det var för all gröt hon åt på morgonen, min lillfia älskar gröt, men det fortsatte hemma också. Då blir det dagisförbud tyvärr. Men då ska jag passa på att gå upp till pappa och skriva ut lite papper så jag kan förnya mitt träningskort. kanske hinner med en sväng träning oxå! Promenera till telefonplan och kika i bibblan där också. Hoppas ni andra får en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards