havannasmamma

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av daniela - 21 februari 2011 20:51

Idag har det vart en riktigt upp och ner dag. hela tiden verkligen! Det är bra roligt ibland, livet. Hur saker händer eller saker man blir lite små-förvånad över.

Det är lite sådär halvsnurrigt just nu. Det känns inte alls roligt, jag tycker att saker bara ska vara helt uppenbara så man slipper känna av dom där upp och ner dagarna.

Jag har som tur är världens finaste dotter som alltid visar mig stor kärlek trots att mamma har en sämre dag, och en underbar sambo som alltid finns där och stöttar och kramas!

Av daniela - 21 februari 2011 10:27

Jag sitter i sängen och pluggar. jag har läst så mkt nu att ögonen snart trillar ur huvudet, och lika mycket är det kvar. Massa att göra nu såhär på sluttampen. 2 uppdrag kvar i sv, plus nationella, 1 jätte stor uppgift i Eng, plus bokredovisning, och ett skrivprov. Nationella där oxå. och muntlig examination i sv. 

Men det ska fasiken gå. Nu kör vi!


Ska ta en liten paus och dra och handla mat, rensa hjärnan och lungorna lite så det får plats lite mer kunskap.

Av daniela - 21 februari 2011 06:18

Igår efter jobbet åkte vi till svärfar. Helene gjorde god middag som vanligt, med pannacotta till efterrätt, mumma! Havanna blev bortskämd med både bulle, pepparkaka och massa bus med farbror. 


Anledningen att vi åkte dit var huvudsakligen att vi skulle fixa klart alla papper på lägenheten, vilket vi gjorde och fick alla nycklar. Känns riktigt skönt! Var uppe hos våra grannar där under tiden (dom som hade alla papper och nycklar) och vad kul det ska bli med snälla och roliga grannar. Dessutom har dom barn i Havannas ålder, kan ju inte bli bättre. 

Passade på att mäta lite i lght samtidigt så så fort vi får lite hjälp är det dags att börja flytta grejer. Dessutom säger svärfar att det kommer installeras en diskmaskin i veckan. Hur lycklig blev inte jag då? Ett tjafs mindre här hemma ;) haha.


För övrigt sitter jag och försöker se om Havanna är lite sjuk fortf eller bara morgontrött. Men nu börjar det bli liv i luckan så förhoppningsvis är det bara morgonhumör som ligger i släkten, och då blir det dagis och skola :)

Ovido - Quiz & Flashcards