havannasmamma

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av daniela - 20 februari 2011 06:37

Det blir lite mobilbloggning såhär innan jobbet. Igår var det en dag full med ös hela dagen. Sjukt mkt folk trots det fina vädret. Idag slutar jag dock kl 15. Riktigt skönt! Åka till svärfar efter det och skriva alla papper på lägenheten. :)Igår kom ja hem kl 21. Lilltjejen låg o sov i soffan för hon var nämligen sjuk. Min stackars tjej. Vaknade och låg och kollade på true blood med oss till 23. Hoppas hon är bättre idag! Det har blivit lite VAB dagar den här terminen, mycke baciller och virus på vintern, barnen kan ju inte va ute lika mkt på dagis heller, så smittan kommer lätt. Nej nu ska jag åka och jobba! Förresten Helena! Jag tittade efter dig i 2 timmar igår tills ja såg ditt mess din jäkel :p kan ju inte ha mobilen på mig när ja jobbar. Så nu säger vi att du är skyldig mig en fika för det! :)

Ovido - Quiz & Flashcards