havannasmamma

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av daniela - 13 februari 2011 21:52

Jag är dödstrött och ska faktiskt gå och lägga mig snart, för imorrn ere måndag! 

C sitter och köket och pluggar, han är så duktigt. Själv orkar jag aldrig på kvällarna förutom lite läsning så jag förstår inte hur han gör. Min duktiga kille. 


Nej, nu ska jag superduper vila min kropp inför ett superduper hårt pass på gymmet imorrn! HEJ

Av daniela - 13 februari 2011 13:52

det blev en runda till badhuset idag igen så nu ligger skruttan och sover för fullt.

C är på möte i stan och kommer förhoppningsvis hem med en ny kolsyrepatron så jag kan få mitt efterlängade kolsyrade vatten igen!


Jag längtar tills imorgon. Älskar helger som sagt, men såhär på söndagen längtar jag tillbaka till rutinerna. Jag gillar faktiskt måndagar. Energin är alltid på topp för att starta veckan på bästa sätt. Sen ska det bli kul att fortsätta med träningen. Och skolan såklart! Nästa helg blir det jobb, sen flytt helgen efter det! Tiden går för snabbt.

Av daniela - 13 februari 2011 07:54

Redan söndagsmorgon. Det går så himla snabbt. havanna vaknade tidigare än vanligt idag såklart. Alltid på helgerna, medan på vardagarna får jag gå upp först och väcka henne för att klockan börjar bli mycket. Slår aldrig fel.


Vi kanske drar oss iväg till badhuset senare idag igen, det är så himla bra stimulans för Havanna, blir riktigt mystrött efteråt. Jag med iofs. Höll på att däcka halv 10 igår. Illa. 

Nej nu ska jag göra lillfia sällskap, hon sitter och läser bamse och skrattar för fullt.

Ovido - Quiz & Flashcards